" یکی از نکات مثبت کار کردن در Naughty Dog آن است که ممکن هست حتی دو روز زمان صرف طراحی یک تکسچر در یک صحنه شود! زیرا آنچه مهم است، نتیجه و کیفیت نهایی کار است.
در مقایسه با The Last of Us، در PS4 ما این امکان را داریم تا بتوانیم تکسچرها را با لایههای بیشتری طراحی کنیم و جزییات فوق العاده زیادی به آنها اضافه کنیم. که در این میان میتوان به طراحی چند لایه چمن و خاک اشاره کرد که درنهایت با اضافه کردن چند افکت به نزدیکترین حالت ممکن آنها با واقعیت رسیدیم.
بر روی PS3 ، بیشتر تکسچرها با فوتوشاپ طراحی میشدند اما الان از تکنیک طراحی مواد استفاده میشود.
همچنین در PS3، ما اثر نور را بر روی هر تکسچر یا آبجکت طراحی میکردیم، درحالیکه برروی PS4 از سیستم نورپردازی طبیعی استفاده میکنیم."
Uncharted 4 در کنفرانس E3 امسال معرفی شد و بطور انحصاری، در نیمه اول سال ۲۰۱۶ برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.