او این خبر را اینگونه شرح داد: "تاکنون بیش از ۴۰۰ ساعت مشغول بازی کردن فالوت۴ بودهام اما هنوز هم آیتمها و وسیلههای جدید در بازی پیدا میکنم."
گاردینر توضیح داد یکی از دلایل این امر قابلیت شخصیسازی عظیم این بازیست که به بازیباز این اجازه را میدهد تا برای مثال اسلحه خود را به بینهایت اشکال گوناگون درآورده یا به انواع و اقسام تجهیزات مختلف مجهز کند و پیدا کردن و به دست آوردن تمامی این تجهیزات و وسایل قطعا ساعتها به طول میانجامد.
او همچنین در خصوص سیستمهای الکترونیکی و نحوه ساخت و ارتباط آنها با یکدیگر عنوان کرد: "این سیستم بر اساس رابطه علت و معلول حقیقی بنا شده است بطوریکه من میدانم اگر در سیستمهای کامپیوتریه خانهام مشکلی به وجود آمده، قطعا مشکل از ژنراتور برق یا اتصالات مربوطه است."
فالوت۴ در تاریخ ۱۰ نوامبر برای کنسولهای XOne و PS4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.
[Gamescom 2015] فالوت۴ دارای بیش از چهارصد ساعت گیمپلی است
1