برنامه و نرم افزار مایکروسافت اسکایپ را از دسترس خارج کرد | خداحافظی با پلتفرم تماس تصویری محبوب شهاب الدین حدیدی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ مایکروسافت پس از بیش از ۲۰ سال، پلتفرم اسکایپ را بهطور رسمی تعطیل کرد. کاربران از این پس با Microsoft Teams به گفتگوها و مخاطبین خود دسترسی دارند. FacebookTwitterPinterestLinkedinTumblrVKRedditEmail