بر اساس گفتههای بتسدا، نسخه کامپیوتر بازی دقیقاً همانند نسخههای کنسولی است، در نتیجه نرخ فریم آن نیز، همانند آنها خواهد بود.
بتسدا میگوید که این علت این موضوع خواسته کارگردان بازی، Shinji Mikami، است، که میخواهد تمام نسخهها مشابه یکدیگر به نظر رسند.
بتسدا در سایت خود اینطور گفت:" شینجی میکامی و تیم Tango بازی را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و نسبت طول به عرض ۲٫۳۵:۱ بر روی تمامی پلتفورمها طراحی کردند. این تیم چهار سال گذشته را با در نظر داشتن این تنظیمات به بهینهسازی بازی پرداختند.
برای کاربران کامپیوتر، ما فرامینی را فراهم خواهیم کرد تا بتوانند نرخ فریم و نسبت طول به عرض صفحه نمایش بازی را تغییر دهند، اما این تغییرات پیشنهاد نمیشوند و ما از آنها پشتیبانی نمیکنیم، ما توصیه میکنیم تا همه این عنوان را به همان شکلی که به نیت فراهم کردن بهترین تجربه ممکن طراحی شده است، بازی کنند."
بتسدا همچنین تایید کرد که نسخه کامپیوتری بازی نیاز به VRAM 4 گیگابایتی دارد تا با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا شود.
The Evil Within در ۲۲ مهر امسال برای کامپیوترهای شخصی، Xbox 360، PS3، PS4 و Xbox One منتشر میشود.
پدرام بهادری