استرپرز همچنین در ادامه گفت که یوبیسافت اطلاعات بیشتر در مورد بخش Phoenix Credits را در آینده و زمان دیگر اعلام خواهد کرد.
یوبیسافت برای اولین بار در تابستان سال ۲۰۱۴ ایده قرار دادن پرداختهای درون برنامهای درون The Division را مطرح کرد. در آن زمان David Polfeldt، رئیس اجرایی Ubisoft Massive، گفت که این استودیو بدون شک به دنبال آن است که به گیمرها اجازه دهد روند و سرعت پیشرفتشان در بازی را سرعت ببخشند. او بیان کرد:«بعضی از قسمتهای بازی نیاز به زمان دارند و بعضی افراد نمیخواهند روی زمان سرمایهگذاری کنند؛ آنها به دنبال راه میانبر هستند. ما(با قرار دادن پرداختهای درون برنامهای) میخواهیم به این گونه افراد توجه کنیم.»
در ماه ژانویه سال جاری میلادی، Magnus Jansen، کارگردان هنری بازی تایید کرد که برنامههای یوبیسافت برای قرار دادن سیستم پرداختهای درون برنامهای در The Division لغو شده است. او توضیح داد:«این سیستم در حال طراحی و ساخت بود اما هیچگاه به درون بازی راه نیافت. بنابراین هیچ پرداخت درون برنامهای در بازی وجود نخواهد داشت. میانبری وجود ندارد.»
این تصمیم، تغییر رویه تازهای برای یوبیسافت به حساب میآید و نشان میدهد که این استودیو تلاش دارد تا استراتژیهای جدیدی را پیاده کند چرا که دو عنوان قبلی این شرکت، Rainbow Six Siege و Assassin’s Creed: Syndicate هر دو از پرداخت درون برنامهای برخوردار بودند.
در مورد خود بازی The Division باید بگوییم که نسخه بتای این بازی که چندی پیش به اتمام رسید، توانست ۶٫۴ میلیون گیمر را در سراسر پلتفورمهای بازی یعنی کامپیوتر، پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان، به خود جذب کند. این تعداد کاربر، رکوردی جدید برای نسخه بتای عنوانی تازه در نسل جدید کنسولها به شمار میرود.
The Division به زودی در تاریخ ۱۸ اسفند وارد بازار بازی میشود. یوبیسافت امید بسیاری زیادی به جدیدترین ساخته خود دارد و پیش از این گفته بود که انتشار این بازی میتواند همچون Destiny، Watch Dogs و Assassin’s Creed به یکی از بزرگترین سریهای تازه تبدیل شود.