1
در این شماره که با تصویر فرامرز قریبیان در فیلم بیگناهان روی جلد همراه شده است، مطالب متنوعی به چشم میخورد که برخی از آنها عبارتند از: گشوده شدن صحنه به سمت جهان: گفتوگو با علیرضا داودنژاد، در گریز از متوسط بودن:
گفتوگو با مهدی کرمپور، بزن نی را که غم داره دل من: حسن سراجزاهدی (۱۳۹۲-۱۳۲۰)، کوچ از شهر صدا: اصغر افضلی (۱۳۹۲-۱۳۱۷)، زیروروخوانی در تابستان گذشته: گفتوگو با علی مصفا، تجربههایی برای روزهایی دیگر: گفتوگو با علی سرابی، چه شد که نشد؟: کار با ساموئل خاچیکیان نشد با علی حاتمی نشد و با بهروز افخمی هم نشد!، بهترین پیشنهاد (جوزپه تورناتوره): بر آستان یأس…، یاسمن آبی/ جاسمین غمگین (وودی آلن): سقوط شاهزاده خانم اسنوب ، مرد یخی (آریل ورومن): دکتر جکیل و آقای هاید، بامعرفتها (فیشر استیونس): کیمیایی با طعم مهرجویی!، رنج و گنج (مایکل بِی): گناهی به نام حماقت، کتاب وحوش (دنی کوته): طبیعت جاندار، جیمز باند خالص…: نگاهی به ترانه فیلم «اسکایفال»، مباحث تئوریک: ژانر: بودن یا نبودن، داشتن یا نداشتن، در شرایط بازدارنده نمیتوان فیلم خوب ساخت؟، شرلی کلارک و سینمای ناجورها: استادان زن سینما و سینمای زنان، بدمن محبوب هند در آتش: پران (۲۰۱۳-۱۹۲۰)، وقتی قانون ناکام میماند: فیلمی هندی با هدف ترساندن متجاوزان، هرگز نمیتوانید به خانه برگردید: حرفهای ادگار رایت درباره «پایان دنیا» ، کلاس هنرپیشگی (علیرضا داودنژاد): بازی تلخ و شیرین با واقعیت، پل چوبی (مهدی کرمپور): لمس پوست شیر، هیچ کجا هیچکس (ابراهیم شیبانی): پشت دیوار تباهی.