1
موزه هنری ایندیاناپولیس در همکاری با انتشارات دانشگاه ییل (Yale University Press) اولین بررسی جامع از پرترههای نئو امپرسیونیست (Neo-Impressionist) را منتشر کرده است. "پرتره نئو امپرسیونیست، ۱۸۸۶-۱۹۰۴"، توسط دکتر جین بلوک (Dr. Jane Block)، پروفسور دانشگاه ایلینوی، با همکاری الن و. لی (Ellen W. Lee) سرپرست ارشد موزه هنری ایندیاناپولیس نوشته شده است.
این کتاب ۲۵۶ صفحهای توسط طراحان MIKO McGinty و Rita Jules طراحی شده همراه نمایشگاه آینده موزه هنری ایندیاناپولیس با نام چهره به چهره: پرتره نئو امپرسیونیست ۱۸۸۶-۱۹۰۴به فروش خواهد رسید.
دکتر چارلز ال. ونبل ((Dr. Charles L. Venable مدیر مسئول موزه میگوید "موزه هنری ایندیاناپولیس در ایالات متحده مجموعهای جامع از هنر امپرسیونیست نو در این کشور میباشد و ما نقش مهمی در مطالعه و حفاظت از این آثار و اطلاعات داریم. این یک گام خوب و طبیعی برای ما و برای کاوش عمیق تر به جنبه تصویری از جنبش امپرسیونیست نو بوده است."
عدم توجه اختصاصی به پرتره نئو امپرسیونیستها توسط بلوک، نویسنده و محقق برجستهای که به طور گسترده در زمینه هنر و فرهنگ فرانسه و بلژیک قرن ۱۹ تحقیق کرده است، تشخیص داده شد. همکاری گسترده او با لی، منجر به برگزاری نمایشگاه و انتشار مجموعه نئو امپرسیونیست شده است. لی میگوید "شاید توسعه نقاشیهای ژرژ سورا در نئو امپرسیونیسم بود که به شدت به دنبال رنگهای درخشان و نور طبیعی، مناظر و صحنههای دیگری از زندگی در فضای باز میگشت و گویی به آنها گره خورده بود. این موضوعات اصلی بنیانی برای تجزیه و تحلیل در روش و تکنیکهای خود شد. پرتره نئو امپرسیونیست ۱۸۸۶-۱۹۰۴، به بررسی نقش پرتره در درون جنبش و چگونگی ورود آن را به فرهنگ در اواخر قرن ۱۹ فرانسه و بلژیک میپردازد."
این کتاب ۲۵۶ صفحهای توسط طراحان MIKO McGinty و Rita Jules طراحی شده همراه نمایشگاه آینده موزه هنری ایندیاناپولیس با نام چهره به چهره: پرتره نئو امپرسیونیست ۱۸۸۶-۱۹۰۴به فروش خواهد رسید.
دکتر چارلز ال. ونبل ((Dr. Charles L. Venable مدیر مسئول موزه میگوید "موزه هنری ایندیاناپولیس در ایالات متحده مجموعهای جامع از هنر امپرسیونیست نو در این کشور میباشد و ما نقش مهمی در مطالعه و حفاظت از این آثار و اطلاعات داریم. این یک گام خوب و طبیعی برای ما و برای کاوش عمیق تر به جنبه تصویری از جنبش امپرسیونیست نو بوده است."
عدم توجه اختصاصی به پرتره نئو امپرسیونیستها توسط بلوک، نویسنده و محقق برجستهای که به طور گسترده در زمینه هنر و فرهنگ فرانسه و بلژیک قرن ۱۹ تحقیق کرده است، تشخیص داده شد. همکاری گسترده او با لی، منجر به برگزاری نمایشگاه و انتشار مجموعه نئو امپرسیونیست شده است. لی میگوید "شاید توسعه نقاشیهای ژرژ سورا در نئو امپرسیونیسم بود که به شدت به دنبال رنگهای درخشان و نور طبیعی، مناظر و صحنههای دیگری از زندگی در فضای باز میگشت و گویی به آنها گره خورده بود. این موضوعات اصلی بنیانی برای تجزیه و تحلیل در روش و تکنیکهای خود شد. پرتره نئو امپرسیونیست ۱۸۸۶-۱۹۰۴، به بررسی نقش پرتره در درون جنبش و چگونگی ورود آن را به فرهنگ در اواخر قرن ۱۹ فرانسه و بلژیک میپردازد."
یاسمن فراهانی فرد