1
این نقاشی از میان کلکسیون آثار هنری از هند متعلق به "باربارا جنف" (Barbara Janeff) برگزیده شده است؛ آثاری که از لحاظ طرح و رنگ برجسته و چشمگیر میباشند. مینیاتور "راجستانی و پاهاری" (Rajasthani and Pahari) مربوط به قرنهای پیش برای اولین بار به عنوان هنر هند، هیمالیا و جنوب شرقی هنر آسیا در ۱۷تاریخ سپتامبر در مزایده برای فروش گذاشته خواهد شد. خانه هنرهای زیبا بونهامز (Bonhams) سومین خانه حراج از لحاظ وسعت و شهرت در سطح بین المللی میباشد که این مزایده را برگزار میکند.
باربارا بعد از دیدن فیلم "The Sword and the Flute" در سال ۱۹۷۲ ساخت "جیمز ایوری" (James Ivory) شیفته هنر هند شد. او فورا به یکی از بینندگان منظم گالری آر. ای. لوئیز (R. E. Lewis Gallery) در سن فرانسیسکو، جایی که جیمز ایوری انبوهی از آثار هندی را جمع آوری کرده بود تبدیل شد. جیمز در طول دهههای ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ در گالری چارلز کمپل (Charles Campbell Gallery) همراه با دوستانش " Theo Brown"، " Paul Wonner" و "Richard Diebenkorn" در مدح هنر هند فعالیت میکردند. بسیاری از نقاشیهایی که به گالری آمدند در طول قرنهای ۱۷ تا ۱۹ در مدرسه هنری هند تولید شده بودند.
در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ باربارا نمایشگاهی از تابلوهای هندی خود با عنوان "بصیرت یزدانی، عاشقان جهانی: نقاشیهای برجسته هندی از کلکسیون باربارا جنف" برگزار شد.
این تابلو دو زن را در حال گفتمان نشان میدهد؛ صحنه پشت آنها دیوار سفیدی از کاخ میباشد و محیط اطراف آنها یکدست سبز است. هر دو زن دستان خود را حنا گذاشتهاند و با شال و زیور آلات خود را مزین کردهاند.
باربارا بعد از دیدن فیلم "The Sword and the Flute" در سال ۱۹۷۲ ساخت "جیمز ایوری" (James Ivory) شیفته هنر هند شد. او فورا به یکی از بینندگان منظم گالری آر. ای. لوئیز (R. E. Lewis Gallery) در سن فرانسیسکو، جایی که جیمز ایوری انبوهی از آثار هندی را جمع آوری کرده بود تبدیل شد. جیمز در طول دهههای ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ در گالری چارلز کمپل (Charles Campbell Gallery) همراه با دوستانش " Theo Brown"، " Paul Wonner" و "Richard Diebenkorn" در مدح هنر هند فعالیت میکردند. بسیاری از نقاشیهایی که به گالری آمدند در طول قرنهای ۱۷ تا ۱۹ در مدرسه هنری هند تولید شده بودند.
در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ باربارا نمایشگاهی از تابلوهای هندی خود با عنوان "بصیرت یزدانی، عاشقان جهانی: نقاشیهای برجسته هندی از کلکسیون باربارا جنف" برگزار شد.
این تابلو دو زن را در حال گفتمان نشان میدهد؛ صحنه پشت آنها دیوار سفیدی از کاخ میباشد و محیط اطراف آنها یکدست سبز است. هر دو زن دستان خود را حنا گذاشتهاند و با شال و زیور آلات خود را مزین کردهاند.
یاسمن فراهانی فرد